استاد بسیجی در تراز شهید چمران حرکت کنند 
کد خبر: 4149447
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی: 

استاد بسیجی در تراز شهید چمران حرکت کنند 

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که شهید چمران الگوی اساتید و به ویژه اساتید بسیجی است، بیان کرد: اساتید برای تحقق منویات امامین انقلاب باید در تراز شهید چمران حرکت کنند و این انتظاری است که رهبر معظم انقلاب از دانشگاهیان دارند. 

رضا محمدی، رئیس بسیج اساتید آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رضا محمدی، رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، امروز، 31 خردادماه،  در مراسم روز بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه تبریز، با تاکید بر این‌که شهید چمران الگوی اساتید و به ویژه اساتید بسیجی است، بیان کرد: اساتید برای تحقق منویات امامین انقلاب باید در تراز شهید چمران حرکت کنند و این انتظاری است که رهبر معظم انقلاب از دانشگاهیان دارند. 

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی روز بسیج اساتید به صورت زنده با حضور ۳۰ هزار نفر از اساتید بسیجی کشور، اظهار کرد: این مراسم، همایشی برای نمایش اتحاد و اقتدار نیروهای ارزشی و بسیجی در دانشگاه‌ها است. 

محمدی، با تاکید بر این‌که شهید چمران در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و مبارزاتی نقش آفرینی کرده و تلفیقی از علم و ایمان، عشق و عقل و سنت و تجدد بود، خاطرنشان کرد: شهید چمران در جنبه‌های مختلف حرف برای گفتن داشته و زندگی بسیار اثرگذاری داشته‌ است. 

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در رابطه با شهادت دکتر چمران مبنی بر این‌که او به دور از هیاهوی سیاسی و خودنمایی‌های فقط برای خدا جهاد کرد، افزود: تلاش خواهیم کرد منویات امامین انقلاب را در دانشگاه‌ها و در میان اساتید بسیجی که مجاهدان عرصه‌های علم و فناوری هستند، محقق کنیم. 

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها، گفت: از جهاد تبیین گرفته تا تبدیل علم به فناوری، حرکت در مرزهای دانش تا تحقق بیانیه گام دوم و شبکه سازی نخبگانی در دانشگاه‌ها فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha